#
آموزش

اضافه کردن شماره‌گیری سریع به صفحه اصلی آیفون: با یک ضربه به عزیزان خود زنگ بزنید

آیا عزیزان شما با تکنولوژی چندان آشنا نیستند؟ یا شاید شما عمدتا از آیفون برای تماس‌های تلفنی استفاده می‌کنید؟ یک میانبر ساده وجود دارد که یک دکمه شماره‌گیری سریع را در صفحه اصلی آیفون شما ایجاد می‌کند – این قابلیت برای افرادی که می‌خواهند بدون هیچ دردسری تماس تلفنی برقرار کنند، عالی است.

🔧 نحوه تنظیم شماره‌گیری سریع در آیفون

من اخیراً این ترفند شماره‌گیری سریع آیفون را روی آیفون SE مادر مسن‌ام امتحان کردم و زندگی او را تغییر داد. تنها با افزودن مخاطبین مهم به صفحه اصلی، او می‌تواند بدون باز کردن برنامه با افراد تماس بگیرد. این امر باعث شده است که او با اعتماد بنفس بیشتری از گوشی هوشمند خود استفاده کند. من فکر می‌کنم این ترفند آنقدر عالی است که خودم چند مخاطب را به صفحه اصلی‌ام اضافه کرده‌ام. بر خلاف ویجت مخاطبین (Contacts widget) که برنامه‌ی مخاطبین را باز می‌کند و سپس برای برقراری تماس نیاز به یک ضربه دیگر دارد، این کار با یک ضربه انجام می‌شود. در اینجا نحوه‌ی اضافه کردن شماره‌گیری سریع به صفحه اصلی شما آورده شده است:

  1. برنامه Shortcuts را باز کنید.
  2. روی + ضربه بزنید.
  3. Call را تایپ کنید، سپس روی Contact در کادری که ظاهر می‌شود، ضربه بزنید.
  4. مخاطبی را که می‌خواهید با شماره‌گیری سریع تماس بگیرید، انتخاب کنید.
  5. روی ⌄ کنار نام Shortcut در بالا ضربه بزنید.
  6. اکنون نام میانبر را تغییر دهید(نام مخاطب) و روی Add to Home Screen ضربه بزنید.
  7. با کلیک بر روی آیکون میانبر، یک عکس انتخاب کنید، سپس روی Add ضربه بزنید.

اکنون باید شماره‌گیری سریع در صفحه اصلی خود داشته باشید و بتوانید با یک ضربه ساده روی نماد، تماس برقرار کنید. برای اکثر افراد، باز کردن برنامه Phone و تماس با یک مخاطب امری بدیهی است، اما برای هر کسی که می‌خواهد تماس گرفتن را تا حد امکان ساده کند، این ترفند مناسب است. توصیه می‌کنم چند مخاطب مختلف را به همراه تصویر و نام آنها به صفحه اصلی اضافه کنید تا از این میانبر مفید نهایت استفاده را ببرید.

🤖 سیری در iOS 18

با انتشار iOS 18 در پاییز امسال و اضافه شدن Apple Intelligence به آیفون، ممکن است دیگر به میانبرهای شماره‌گیری سریع نیازی نداشته باشیم. اما فعلاً این ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای برقراری ارتباط با عزیزانتان است.

#شماره‌گیری_سریع #آیفون #iOS18 #اپل #ترفند_آیفون #SpeedDial #iPhone #Apple

AppleFarsi.com – دنیای اپل به زبان فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا