#
اپل واچ

watchOS 11: هر آنچه که باید در مورد برنامه جدید Vitals اپل بدانید

حالا که WWDC 2024 را پشت سر گذاشته‌ایم، می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به برخی از تغییرات آینده در بروزرسانی‌ نرم‌افزاری اپل داشته باشیم. اگرچه watchOS 11 یک ‌بروزرسانی بزرگ مانند watchOS 10 نیست، اما به این معنی نیست که فاقد ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز برای کاربران اپل واچ باشد. اپل علاوه بر حلقه‌ی فعالیت (Activity Ring) بازطراحی‌شده، یک برنامه‌ی جدید بینام Vitals با قابلیت Training Load نیز معرفی کرده است. در این مقاله، هر آنچه را که باید در مورد این ویژگی‌ها بدانید، باهم مرور می‌کنیم.

❤️ برنامه‌ی Vitals: 

اپل در watchOS 11 برنامه Vitals را معرفی کرد. این برنامه به شما کمک می‌کند تا وضعیت سلامت روزانه خود را بهتر درک کنید. قبلاً این اعداد در برنامه Health روی آیفون شما در دسترس بودند. با این حال، این برنامه به شما (یا یک برنامه شخص ثالث) بستگی داشت که بفهمید این اعداد چه تفسیری دارند. اکنون، داده‌های سلامت شما به راحتی در یک مکان در دسترس است.

😴 پیگیری خواب:

با پوشیدن اپل واچ خود در هنگام خواب، درک جامع‌تری از وضعیت سلامت روزانه خود خواهید داشت، زیرا می‌توانید معیارهای سلامت شبانه را در ساعت خود ببینید، مانند ضربان قلب، تعداد تنفس، دمای مچ دست، اکسیژن خون و مدت زمان خواب.

📊 مشاهده آنچه برای شما معمول است:

The new Vitals app coming to watchOS 11.

 Vitals یک محدوده معمولی برای هر یک از معیارهای سلامتی شما که در هنگام خواب جمع‌آوری شده است، ایجاد می‌کند. بنابراین شما همیشه با یک نگاه می‌توانید ببینید که وضعیت پارامترهای سلامتی شما چگونه است.

💪 توجه بیشتر به بدن خود:

با watchOS 11 و برنامه‌ی Vitals، توجه بیشتر به بدن خود آسان است. اگر دو یا چند معیار خارج از محدوده معمول باشند، اعلانی به همراه توضیح عواملی که ممکن است در آن دخیل باشند، مانند داروها، ارتفاع، الکل یا حتی بیماری دریافت خواهید کرد.

🏋️ ویژگی جدید Training Load:

در کنار برنامه‌ی جدید Vitals watchOS 11، اپل ویژگی دیگری را نیز معرفی می‌کند: Training Load.این ویژگی بر اساس داده‌های خواب شما، به شما کمک می‌کند تا بفهمید که چگونه باید هر روز ورزش کنید.

  • کمک به دستیابی به اهدافتان: Training Load به شما کمک می‌کند تا ببینید که شدت تمرینات شما چگونه ممکن است در طول زمان بر بدن شما تأثیر بگذارد. با داده‌هایی که ارائه می‌کند، می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌ای در مورد نحوه و زمان تنظیم تمرینات خود بگیرید.
  • پیگیری تلاش: پس از تکمیل اکثر تمرینات متمرکز بر قلب در برنامه Workout، می‌توانید یک معیار تلاش جدید را در خلاصه‌ای که نشان می‌دهد چقدر سخت ورزش کرده‌اید، بررسی کنید.
  • تمرین بیش از حد یا کمتر از حد: Training Load شدت و مدت تمرینات شما را در هفت روز گذشته با آنچه در ۲۸ روز گذشته انجام داده‌اید مقایسه می‌کند. سپس بار تمرینی فعلی شما را در مقیاسی از خیلی پایین تا خیلی بالا طبقه‌بندی می‌کند.

#watchOS11 #Apple_Watch #اپل_واچ #سلامتی #ورزش

AppleFarsi.com – دنیای اپل به زبان فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا