#
آموزشآیفون

رفع مشکل شارژ آهسته آیفون ۱۵

🔌 امسال وضعیت شارژ آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو تغییر کرده. پورت اختصاصی Lightning اپل با USB-C جایگزین شده. پس حالا می‌تونید گوشیتونو با تقریبا هر کابل USB-C استاندارد و آداپتور برق USB-C شارژ کنید. اما دقیقا چی لازمه تا بتونید باتری آیفون‌تون رو به سریع‌ترین شکل ممکن شارژ کنید؟

📱 چون USB-C یک استاندارد بازه، می‌تونید تقریبا از هر کابل USB-C‌ای که پیدا کنید استفاده کنید. آیفون ۱۵ با یک کابل عالی توی جعبه میاد، اما می‌تونید از هر کابل USB-C‌ای استفاده کنید (حتی کابل شارژ گوشی‌های اندروید). با این حال، اگر به نظر می‌رسه آیفونتون کند شارژ می‌شه، احتمالا لازمه آداپتور شارژتون رو عوض کنید.

⚡ برای شارژ سریع آیفون ۱۵، به یک آداپتور شارژ با وات بالاتر نیاز دارید. پورت USB-C آیفون می‌تونه تا سرعت‌های ۲۷ وات قدرت دریافت کنه، اما به طور عملی، بازدهی شارژ توی درصدهای بالاتر به حدود ۲۰ وات کاهش می‌کنه. پس، با یک کابل USB-C و آداپتور برق USB-C ۲۰ وات اپل، می‌تونید آیفون ۱۵ رو از صفر تا ۵۰٪ در حدود ۳۰ دقیقه، و از صفر تا ۱۰۰٪ در زیر ۲ ساعت شارژ کنید.

🎉 اما شما محدود به استفاده از لوازم جانبی اپل نیستید. گزینه‌های شارژ USB-C با وات بالاتر زیادی در بازار هستن که از آداپتورهای اپل راحت‌ترن، مثل شارژر کمپکت دوگانه USB-C از Anker. استفاده از آداپتورهای برقی که بالاتر از ۲۰ وات هم کاملا امنه. کلا این آداپتورا به طور خودکار آیفون شما رو با بیشترین سرعتی که پشتیبانی می‌کنه، شارژ می‌کنن.


حتما دقت کنید کابل و آداپتوری که استفاده می‌کنید حتما استاندارد باشه و برند معروف باشه و کابل‌های فیک و مترویی استفاده نکنید

🌐 در واقع پشتیبانی آیفون ۱۵ از USB-C به این معنیه که حالا می‌تونید تمام دستگاه‌های اپل‌تون رو با همون کابل و آداپتور برق ۶۰ وات (یا بالاتر) MacBook سریع شارژ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا