#
اخبار اپلایرپاد

iOS 18: قابلیت‌های جدید ایرپاد در راه است

در حالی که تمام اخبار این روزها به ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که در iOS 18 به آیفون می‌آیند معطوف شده، یکی از اجزای اصلی تجربه‌ی iOS 18 که کمتر مورد بحث قرار گرفته، بهبودهای AirPods است. سال گذشته iOS 17 چندین بروزرسانی ویژه برای AirPods معرفی کرد، حتما سوال شما هم این است که اپل با iOS 18 چه ویژگی‌های جدیدی برای ایرپادهای به ارمغان می‌آورد؟ در ادامه، به بررسی اطلاعات موجود می‌پردازیم.

⚙️ بهبودهای AirPods در iOS 17

سال گذشته AirPods Pro 2 تمرکز اصلی بروزرسانی‌های iOS 17 اپل بود. این مدل Pro، پنج پیشرفت زیر را به امکانات خود اضافه کرد که فقط دو مورد آخر به سایر مدل‌های AirPods نیز ارث رسید:

  • Adaptive Audio
  • Conversation Awareness
  • Personalized Volume
  • Mute یا Unmute
  • بهبودهای Automatic Switching

شاید در iOS 18 شاهد چنین مجموعه‌ی کاملی از ویژگی‌ها برای کاربران AirPods نباشیم، اما خب آنچنان هم دست خالی نیست.

🎁 iOS 18 برای کاربران AirPods چه چیزی در چنته دارد؟

مارک گورمن در گزارشی که امروز منتشر شد، به دو ویژگی AirPods که به iOS 18 می‌آیند اشاره کرد. گورمن در Bloomberg نوشت:

همچنین پشتیبانی از یک ویژگی جدید تست شنوایی در AirPods اپل وجود خواهد داشت. هدفون‌ها نیز یک ویژگی جدید سمعک مانند دریافت می‌کنند، اما این مورد ممکن است تا اواخر امسال عرضه نشود. امکانات جدید AirPods از امکانات پایه چندین مدل جدید که در اواخر امسال عرضه می‌شوند، خواهد بود.

بنابراین دو ویژگی اصلی AirPods در راه است:

  • یک ویژگی جدید تست شنوایی
  • یک ویژگی سمعک

این‌ موارد لزوماً تنها پیشرفت‌هایی نیستند که اپل در نظر دارد، اما دو موردی هستند که گورمن بر آن‌ها تأکید می‌کند.

🦻 تست‌های شنوایی و سمعک‌:

اگرچه جزئیات اندکی در دسترس است، اما اگر ویژگی سمعک راهی برای اپل فراهم کند تا تقویت‌های شنوایی ارزشمندی را برای کاربران ارائه دهد، می‌تواند بسیار مهم باشد. این ویژگی به طور بالقوه می‌تواند با تست شنوایی جفت شود و درک هوشمندانه‌ای از نیازهای شنوایی هر کاربر به دست آورد و به میزان مناسب به شنوایی آنها کمک کند.

گورمن قبلاً در مورد نحوه‌ی عملکرد تست شنوایی نوشته است:

این شرکت در حال کار بر روی یک ویژگی جدید تست شنوایی است که صداها و نواهای مختلفی را پخش می‌کند تا AirPods بتواند تشخیص دهد که فرد چقدر خوب می‌شنود. هدف این است که به کاربران کمک شود تا مشکلات شنوایی را بررسی کنند، تقریباً مانند برنامه‌ی ECG اپل واچ که مشکلات قلبی را بررسی می‌کند.

گورمن اشاره می‌کند که ممکن است ویژگی سمعک تا اواخر سال جاری معرفی نشود، احتمالاً در کنار AirPods 4 و AirPods Max 2 که در راه هستند.

#iOS18 #AirPods #AirPods4 #AirPodsMax2 #اپل #سمعک #تست_شنوایی

AppleFarsi.com – دنیای اپل به زبان فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا