#
آیپدآیفون

کتابخانه پنهان صداهای آیفون برای خواب بهتر

گوش دادن به صداهای آرامش‌بخش هنگام خواب یکی از بهترین روش‌هایی است که به کمک آن موفق به بالا بردن کیفیت استراحت خود می‌شوم. شاید اطلاع نداشته باشید، بدون نیاز به اپلیکیشن ویژه‌ای، آیفون شما کتابخانه‌ای از صداهای مفید برای بالا بردن کیفیتخوابتان در درون خودش دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که نویز سفید هنگام خواب بصورت چشم‌گیری کیفیت استراحت را برای افرادی که دچار مشکل نویزهای محیطی هستند بهبود می‌بخشد. پس اگر خواب سبکی دارید یا همسایه‌های پرسروصدا تا دیر وقت صداهای آزاردهنده ایجاد می‌کنند، در اینجا به شما کمک می‌کنیم که بصورت رایگان کیفیت خوابتان را بهبود دهید

نحوه‌ی دسترسی به صداهای نویز سفید و باران از کتابخانه‌ی آیفون

به عنوان فردی با خواب بسیار سبک، نویز سفید به شکل قابل ملاحظه‌ای استراحت‌شبانه‌ام را بهبود بخشیده و حالا با انرژی بسیار بیشتری بیدار می‌شوم. در حالی که برنامه‌های زیادی برای نویز سفید و صداهای باران مثل Calm (یکی از بهترین اپ‌های آیفون) وجود دارد، دسترسی به آن‌ها از درون خود iOS بسیار آسان‌تر است. نحوه‌ی کار به این صورت می‌باشد:

  • Settings را باز کنید
  • روی Accessibility بزنید، سپس Audio & Visual را انتخاب نمایید.
  • Background Sounds را انتخاب کنید
  • Toggle On را روشن کرده و صدای مورد‌علاقه‌ی خود را انتخاب کنید

اضافه کردن قابلیت دسترسی سریع (quick toggle) برای نویز سفید به Control Center

اکنون هنگام استفاده از دستگاه در طول روز یا عصرها که آیفون روی میز کنار تخت‌تان است صداهای پس زمینه مثل نویز سفید یا باران را خواهید شنید. با اینکه هر زمان بخواهید می‌توانید این منو را باز کرده و صداهای پس زمینه را فعال یا غیرفعال کنید، به نظر من اضافه کردن قابلیت quick toggle به Control Center بهترین راه برای استفاده کامل از این امکان است.

  • Settings را باز کنید
  • Control Center را انتخاب نمایید
  • Hearing را اضافه کنید

اکنون یک کلید روشن/خاموش شبیه گوش در Control Center خواهید دید، روی آن بزنید تا به سرعت صدای پس زمینه را پخش یا متوقف کنید و دسترسی سریعی به نویز سفید، صدای باران و دیگر گزینه‌ها داشته باشید.

“AppleFarsi.com – دنیای اپل به زبان فارسی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا