#
آموزشایرپاد

چگونه AirPods را ریست کنیم؟

معمولاً مشکل‌ساز شدن AirPods به این معناست که یکی (یا هردو) لنگه را گم کرده‌اید. اما پیش می‌آید که هر دو لنگه AirPods شما موجود و شارژ شده‌اند ولی عملکردی غیرعادی دارند، مثل مشکل در اتصال به گوشی، قطع شدن تماس‌ها یا تولید صداهای ناهنجار. پیش از اینکه درگیر حل مشکل شوید، از خود بپرسید: آیا سعی کرده‌اید آن‌ها را خاموش و دوباره روشن کنید؟ صرف نظر از اینکه AirPods شما نسل چندم باشند، راه‌اندازی مجدد یا ریست آنها معمولاً بسیاری از مشکلات را حل می‌کند. راه‌اندازی مجدد یعنی خاموش و سپس روشن کردن هدفون‌ها، در حالی که ریست کردن آنها را به تنظیمات کارخانه بازمی‌گرداند. باهم روش انجام هردو را مرور می‌کنیم


خاموش و روشن کردن ایرپاد

برای راه‌اندازی مجدد در AirPods و AirPods Pro آنها را درون قاب قرار دهید و برای حداقل ۱۰ ثانیه درب آن را ببندید. کار تمام شد. برای AirPods Max همزمان Digital Crown و دکمه‌ی کنترل نویز روی هدفون سمت راست را برای کمتر از ۱۰ ثانیه نگه دارید تا چراغ وضعیت چشمک زرد بزند، سپس دکمه‌ها را رها سازید.

AirPods cases and AirPods Max with reset areas labeled

ریست ایرپاد

برای اجرای یک ریست کامل که تمام تنظیمات شخصی‌سازی شده‌ را حذف می‌کند، AirPods را در قابشان بگذارید، در را بسته و ۳۰ ثانیه صبر کنید. سپس در قاب را باز کرده و دکمه‌ی راه‌اندازی (Setup) را برای ۱۵ ثانیه فشار دهید تا چراغ وضعیت به رنگ زرد و سپس سفید چشمک بزند. برای AirPods Max به مدت ۱۵ ثانیه دکمه‌های Digital Crown و کنترل نویز را روی هدفون سمت راست با هم نگه دارید تا چراغ وضعیت زرد و بعد سفید چشمک بزند.

AirPods Pro being paired with an iPhone

برای اتصال مجدد AirPods قاب شارژ را با AirPodsهای درون آن باز کنید و مطمئن شوید به دستگاهی که قصد جفت‌شدن (Pairing) با آن را دارید نزدیک باشند. دستگاه‌های اپل با شناسایی خودکار AirPods که ریست شده‌اند، فرآیند Pairing را شروع می‌کنند. کافیست دستورات روی نمایشگر را دنبال کنید تا اتصال برقرار شود.

این فرآیند برای هدفون‌های AirPods Max نیز به همین صورت است. برای اتصال مجدد، آن‌ها را از درون Smart Case بیرون بیاورید و نزدیک دستگاه مورد نظرتان برای Pairing نگه دارید، سپس گام‌های روی صفحه را ادامه دهید.

“AppleFarsi.com – دنیای اپل به زبان فارسی”

نظر شما چیست؟

دکمه بازگشت به بالا