#
آموزشاپل واچ

راهنمای تمیز کردن اپل واچ

ساعت اپل واچ این روزها برای بسیاری از افراد به یک ضرورت تبدیل شده است، به خصوص کسانی که می‌خواهند سلامتی و سایر علائم حیاتی خود را زیر نظر داشته باشند. این ساعت بیش از یک اکسسوری است و به همین دلیل، مردم تمایل دارند در طول روز از آن استفاده کنند. با توجه به آلودگی و سایر آلاینده‌ها، تمیز کردن اپل واچ برای حفظ ظاهر و عملکرد آن ضروری است. اگر بند سیلیکونی دارید، لکه‌ها و کثیفی‌ها به راحتی روی اپل واچ ظاهر می‌شوند، اما حتی بندهای نایلونی و چرمی نیز باید در نهایت تمیز شوند.

خوشبختانه چندین راه‌حل آسان برای تمیز کردن بندهای اپل واچ وجود دارد. فرقی نمی‌کند لکه باشد یا کثیفی سرسخت که در برابر پاک شدن امتناع می‌کند، می‌توانید با این مراحل ساده بند اپل واچ خود را نو کنید.

مراحل تمیز کردن بند اپل واچ:

1. اپل واچ را خاموش کنید و از شارژر جدا کنید. 

2. بندها را جدا کنید. 

3. اپل واچ و بندها را با یک پارچه بدون پرز و غیر ساینده پاک کنید. در صورت وجود لکه، می‌توانید پارچه را کمی با آب شیرین مرطوب کنید. پس از اتمام، اپل واچ را با یک پارچه بدون پرز خشک کنید. 

4. اگر آلودگی یا بقایایی در پورت‌های بلندگو گیر کرده است، می‌توانید اپل واچ را زیر آب جاری گرم و شیرین تمیز کنید. برای خشک کردن ساعت از یک پارچه بدون پرز استفاده کنید. 

5. اگر Digital Crown گیر کرده است یا حرکت نمی‌کند، بررسی کنید که آیا آلودگی در آن گیر کرده است یا خیر، سپس Digital Crown اپل واچ را زیر آب جاری گرم و شیرین نگه دارید. در حالی که این کار را انجام می‌دهید، Digital Crown را فشار دهید و آن را بچرخانید تا تمیز شود. مطمئن شوید که پس از اتمام تمیز کردن Digital Crown، ساعت را خشک کنید.

تمیز کردن بندهای اپل واچ:

  • بندهای چرمی: برای بندهای چرمی از یک پارچه بدون پرز و غیر ساینده برای پاک کردن آنها استفاده کنید. در صورت نیاز می‌توانید پارچه را کمی مرطوب کنید و بند را تمیز کنید. بندهای چرمی را هرگز خیس نکنید زیرا ضد آب نیستند. قبل از اتصال مجدد بندهای چرمی به اپل واچ، بگذارید کاملاً خشک شوند. با این حال، آنها را در معرض نور مستقیم خورشید یا رطوبت و دمای بالا قرار ندهید.
  • بندهای سیلیکونی: بندهای سیلیکونی نسبتاً آسان تمیز می‌شوند – به سادگی از یک پارچه بدون پرز استفاده کنید و در صورت نیاز کمی مرطوب کنید. اپل می‌گوید در صورت نیاز می‌توانید از صابون ملایم نیز برای تمیز کردن استفاده کنید. قبل از اتصال بندها به اپل واچ، آنها را خشک کنید.
  • بندهای استیل ضد زنگ: هنگام تمیز کردن بندهای استیل ضد زنگ کمی مراقب باشید – از مواد ساینده استفاده نکنید، زیرا ممکن است سطح را خراشیده یا فرسوده کنید. اپل توصیه می‌کند برای تمیز کردن بند استیل ضد زنگ از یک پارچه بدون پرز استفاده کنید – می‌توانید در صورت نیاز کمی آن را مرطوب کنید. قبل از اتصال آنها به اپل واچ، بگذارید خشک شوند.

امیدوارم این راهنمای دوستانه به تمیز کردن بندهای اپل واچ شما کمک کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا