نخستین بتای عمومی iOS 18 منتشر شد: نحوه نصب، دستگاه‌های سازگار، ویژگی‌های جدید

پس از معرفی iOS 18 در WWDC 2024 در ماه ژوئن و انتشار نسخه‌های بتای توسعه‌دهنده، نسخه بتای عمومی iOS 18 هم‌اکنون در دسترس است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید زودتر از دیگران به امکانات جدید iOS 18 دسترسی داشته باشید، می‌توانید نسخه بتای عمومی را امتحان کنید. این نسخه در مقایسه با نسخه‌های بتای توسعه‌دهنده، پخته‌تر و نصب آن نیز آسان‌تر است. در ادامه، نحوه نصب نسخه بتای عمومی iOS 18 روی آیفون‌های شما را شرح خواهیم داد.

اما قبل از آن، بیایید نگاهی به ویژگی‌های جدید iOS 18 بیندازیم.

بروزرسانی‌های جدید در iOS 18

همراه با iOS 18، اپل از Apple Intelligence نیز رونمایی کرد، بنابراین بسیاری از قابلیت‌های هوش مصنوعی با iOS 18 ارائه خواهند شد. ویژگی‌هایی مانند ویرایش عکس با هوش مصنوعی، ابزارهای کمک به نوشتن، نمایه‌سازی معنایی و… در آپدیت نهایی وجود دارند. همچنین، برخی از ویژگی‌های مشابه اندروید مانند برنامه Photos، مرکز کنترل قابل تنظیم‌تر و گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر صفحه اصلی نیز اضافه شده‌اند. با این حال، قابلیت‌های هوش مصنوعی هنوز در نسخه بتای عمومی گنجانده نشده‌اند و باید کمی بیشتر برای آنها صبر کنید.

راهنمای نصب نسخه بتای عمومی iOS 18

قبل از شروع فرآیند، مطمئن شوید که دستگاه شما حداقل iOS 16.4 را اجرا می‌کند.

  1. با استفاده از Apple ID خود در برنامه بتای اپل ثبت‌نام کنید. (https://beta.apple.com)
  2. به Settings > General > Software Update بروید.
  3. اگر قبلاً نسخه‌های بتا را نصب کرده‌اید، ممکن است گزینه iOS 18 Beta را بلافاصله ببینید. در غیر این صورت، روی Beta Updates ضربه بزنید، Apple ID خود را انتخاب کنید و iOS 18 Public Beta را انتخاب کنید.
  4. سپس به صفحه قبل بازگردید و روی Update Now یا Update Tonight ضربه بزنید.

دستگاه‌های سازگار با iOS 18

“AppleFarsi.com – دنیای اپل به زبان فارسی”

خروج از نسخه موبایل