داستان‌های نجات‌بخش Apple Watch و پاسخ تیم کوک

🌟 اخیرا دو داستان جدید از نجات جان افراد توسط Apple Watch گزارش شده است. در این موارد، هر دو کاربر به تیم کوک، مدیرعامل اپل، ایمیل فرستاده‌اند و تیم کوک نیز چند ساعت بعد پاسخ داده است.

ویچیتا، کانزاس

🚑 مایکل گالگوس از ویچیتا، کانزاس، از Apple Watch خود و پسرش نیک که این ساعت را برای او خریداری کرده بود، برای نجات جان خود تشکر می‌کند. او با دریافت اعلان کاهش ضربان قلب از Apple Watch خود، متوجه شده که ضربان قلبش به مدت بیش از 10 دقیقه به زیر 40 ضربه در دقیقه رسیده بود. در ادامه، پس از رفتن به اورژانس و تشخیص بیماری قلبی ناشناخته، برای او پیس‌میکر نصب شد.

اشویل، کارولینای شمالی

🏥 کریستوفر اوکلی از اشویل، کارولینای شمالی 61 ساله، از داده‌های قلبی Apple Watch خود برای توضیح وضعیت خود به پزشکان استفاده کرده است. پزشکان دریافته‌اند که او دچار حمله قلبی خفیف شده است. اوکلی برای انجام عمل جراحی قلب به اورژانس مراجعه کرده است.

📧 هر دو کاربر در واکنش به این تجربیات، ایمیلی به تیم کوک فرستاده و از او و تیمش برای تولید محصولی که نه تنها زمان را نشان می‌دهد بلکه جان آن‌ها را نجات داده است، تشکر کرده‌اند. تیم کوک در پاسخ به ایمیل‌ها از شنیدن داستان‌های آن‌ها ابراز خرسندی کرده و برای آن‌ها بهترین‌ها را آرزو کرده است.

خروج از نسخه موبایل